Tweet
Tweet se díky kompaktním rozměrům, velkým 16" kolům a své spolehlivosti řadí k nejprodávanějším modelům od Peugeotu. Se svým nestárnoucím neo-retro designem s typickými designovými prvky Peugeotu, jednoduchému ovládání a francouzskou nonšalantností sobě vlastní je vhodným skútrem pro každého, kdo shání každodenního, nenápadného a přitom spolehlivého společníka s prvotřídním poměrem výkon/cena.
Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor s variátorem, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky. Velkou výhodou je také zadní nosič, který je součástí výbavy a není nutné ho dokupovat.
Podrobné představení modelu Tweet najdete v tomto videu.
Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm, 125 ccm a 170 ccm za velice příznivou cenu. Motorizace 50 ccm a 170 ccm jsou na objednávku.
Výkon | 8,4 kW při 8 500 ot./min.
Spotřeba | 2,4 l/100 km
Pohotovostní hmotnost | 115 kg
Výrobce | Peugeot Motocycles
Výkon | 8,4 kW při 8 500 ot./min.
Spotřeba | 2,4 l/100 km
Pohotovostní hmotnost | 115 kg
Výrobce | Peugeot Motocycles
Výkon | 8,4 kW při 8 500 ot./min.
Spotřeba | 2,4 l/100 km
Pohotovostní hmotnost | 115 kg
Výrobce | Peugeot Motocycles
Výkon | 8,4 kW při 8 500 ot./min.
Spotřeba | 2,4 l/100 km
Pohotovostní hmotnost | 115 kg
Výrobce | Peugeot Motocycles
- Novinka
Výkon | 8,4 kW při 8 500 ot./min.
Pohotovostní hmotnost | 115 kg
Spotřeba | 2,4 l/100 km