Skútry Vespa se staly jakýmsi synonimem pro stylový retro skútr se silnou fanouškovskou základnou. Do stejné kategorie patří i Peugeot Django, který v mnoha ohledech nabízí lepší lepší parametry za nižíš cenu. Jaké jsou hlavní rozdíly mezi těmito dvěma soupeři?
Pro koho je Django?
Muži a ženy, kteří mají rádi klasický vzhled a kteří ocení tradici značky Peugeot.
Lidé, kteří chtějí jezdit po městě na skůtru a vyčnívat z davu.
Pro všechny, kteří nemohou odolat pokušení mít retro skůtra s moderním a technicky vyspělými doplňky.
Vespa je plechova, což by mělo být lepší, je tomu tak?
Záleží na vkusu. Ačkoliv opravy plechových kusů karoserie jsou mnohem vyšší jak u plastových až o 30%.
Vespa Primavera a Vespa GTS mají ABS.
Django je vybaveno bezpečným a uživatelsky přívětivým systémem SBC, kdy brzdíte oběma brzdami zároveň.
Django je k dostání i ve verzi ABS
Vespa má USB konektor
Django má 12V zásuvku, umístěnou v uzamykatelné přihrádce, kde si můžete dobít svůj telefon jednoduše a rychle s USB adaptérem.
Vespa je legenda na kolech
Peugeot je nejstarší značka dvoukolových vozidel. Je to legenda sama o sobě. Příběh know how a 120 let historie tvrdé práce.
Jaký motor pohání Django?
EasyMotion (euro4, vstříkování), vzduchem chlazený, o výkonu 7,5kw při 8500ot./min.
Motor je navržen pro městský provoz, který je nastaven pro rychlý rozjezd a velmi dobrou akceleraci.
Vespa GTS je chlazená vodou
Není to stejný produkt jako Django. Vespa GTS je o něco větší a cena je mnohem vyšší. Django je konkurence spíše pro Vespa Primavera.
Je Django vyráběno ve francii?
Django je vyráběno ve fabrice Peugeot motorcycles v Číně. Tato fabrika je pod přísným dohledem, jsou zde přísně kontrolovány procesy výroby i kvality. Veškerý vývoj byl prováděn ve francii.
Po premiéře hlavní novinky sezóny 2019 – technologiemi nabitého modelu Pulsion – je načase podívat se, co dalšího si do nové sezóny francouzský výrobce pro svoje zákazníky připravil. Peugeot potěší šetřílky, dvoutaktní nadšence i zákazníky hledající styl!